Häligt!

Tjaoo!
Idag har varit en najs dag! Var i skolan och slutade lite mer än 1 timme tidigare! Hade redovisning med Jessica i sportjournalistik, gick ändå bra för att inte ha övat något! Satt kvar i skolan och gjorde en läxa till pappa kom och hämtade mig vid strax efter 4. Jag och mamma gick en långpromenad när jag kom hem.

Nu håller jag på att kolla på "Roast på Berns". Så sjukt bra är det, och Magnus Betnér är verkligen så rolig, gillar honom mer och mer för varje gång!! Hans röst är speciell och han skämt är klockrena + att han ser ju ganska bra ut också ;) Nu ska precis Petra Mede prata, och jag måste erkänna att jag tycker skämten i sig är roliga, dock stör jag mig på hennes röst...

Nu måste jag kolla vidare !

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0