haha, soo bad

jaaa, jag hörde nyss några förskräckliga röster från Idol, fyfan vad vissa är dåliga!!

Dagen har varit fin iaf. Hade IE i nästan 2 timmar. God mat i skolan = Tacos!! Sen hade jag Tyska, första timmen var väl egentligen mest prat eftersom läraren tog ut en 1 och 1 så man kunde berätta om sin artikel... på Tyska!! Men hon sa att det gick bra så. Slutade vid kvart i 3. Åkte 3-bussen hem. Har faktiskt inte gjort så mkt, tiden har gått så fort. Jag har faktiskt varit riktigt duktig, gjorde alla uppgifter vi har i läxa i NK till imon, dvs. 28 stycken!!

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, tror inte jag orkar göra tyska-översättningen nu, det får bli tv ist!!

BTW! Jag kollade på första avsnittet av OTH säsong 7 igår, mmmmm me like (: Lite tråkigt bara att de "riktiga" Peyton och Lucas are gone :( Ikväll blir det nog till att kolla första avsnittet av GG!!

BTW 2. Undra om jag har någon  svenska imorgon, hörde rykten om att min lärare fått Svininfluensan ??? :0 Hade varit fint att få sovmorgon, men visst... det är synd om henne om det stämmer. Isf, har jag bara två lektioner... börjar 10.35 slutar 13.45 och sen är det H-E-L-G!!!!!!!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0