Fullt upp

Heejsan!
Igår hann jag ganska långt med garderoben. Pappa fixade stommarna så fixade jag att skruva ihop alla lådor och sätta fast dom i garderoben + lite andra saker som skulle upp i garderobsväggarna, ganska stolt över mig själv att jag fixade allt så bra höhöl ;) På kvällen hade vi lite gäster, god mat oså. Sen kollade jag på Stockholm Boogie, tycker filmen är väldigt bra, mysig men ändå väldigt rolig vissa stunder. Har sett den en gång innan, men det var mer än ett år sen så, ja, kom inte ihåg så mkt..men mysigt var det.

HAHA tjockisen är så jävla ful.. sån jävla äcklig låt med xD Och utlänningen med hahahaha "Flytta på den där jävla Kalle Anka bilen din jävla flintiga ....(kan inte tolka vad han säger xD)


HAHAHA, fyfan vad kul xD

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0