Fattar inte?!

Tjoe!
Dagen har varit helt okej. Började kvart i 1 och slutade halv 3, ganska najs måste jag säga! Gick ner på stan med Leila, hade lovar mig själv att inte kolla efter något, men råkade se en najs mössa som var lila, sån jag velat ha nu ett tag, så den köpte jag! Sen kom Mathilda ner till stan. Vi mötte sedan Raisa och gick till Subway och köpte goda baguetter. Sen gick jag till den där hårmodellsgrejjen, gick tyvärr inte vidare, så får betala min klipp och färg istället :( Känner mig inte så rik om man säger så, men funderar på att avboka klippen och fråga om nån annan kan göra det ;p

Kom hem vid 7-tiden, och det gick bättre än jag trodde... faktiskt.
Har nyligen kollat på Idol och ja... ibland undrar man. Jag fattar verkligen inte varför denna kille ens kom vidare till slutaudition. Seriöst, vad är det som är så bra med honom? Visst, han har en speciell röst, men jag tycker det låter förjälvigt!! Det finns inget som låter bra.


Eller vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Leila

va tråkigt att du inte kom vidare!

2009-09-24 @ 18:58:57
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0