Extreme home makeover

Heellu!
Igår var jag ju i IKEA, efter ett bra tag kunde jag bestämma mig vad som skulle finnas i garderoben, viken färg den skulle ha osv! Kom hem vid 10-tiden, kollade på film och satt vid datorn och tog det bara lungt medans andra röjjde på premiären på Grace, synd att man inte är 18 än, hade varit kul, menmen min tid kommer som man brukar säga ;)

Idag vaknade jag strax innan 10. Åt frukost och nu har jag precis rensat ut hela garderoben och pappa har flyttat ut den, så nu är det helt tomt på den väggen. Ska flytta skrivbordet dit och göra det lite finare också, är helt stökigt nu ;p Sen ska jag hjälpa till att sätta i lådor osv i den nya garderoben som pappa redan håller på med. Så en liten förändring kommer det allt att bli, även om det inte är lika extremt som i Extreme home makeover ;) Längtar till det blir färdigt! Lägger upp bilder sen! Ni får ett litet smakprov på alla mina kläder som jag tagit ur från garderoben.
'
Inte jättelite, och tänk då att alla kläderna är staplade på varann så det är en hel del kläder under också! Ska rensa lite sen när jag lägger in kläderna i den nya garderoben, nån som vill komma och ärva? ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Leila

ja tack! haha

2009-09-05 @ 15:33:47
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0