Dessa drömmar

Hejhej.
Vaknade kvart i 12 idag.
Drömde att familjen skulle åka till Thailand =) I drömmen var det torsdag och vi skulle åka på söndag och vara borta i 2 veckor. Men detta var typ en spontangrejj, typ sista minuten så jag hade inte hunnit lämna in ledighetsansökan så jag fick skickade ett mejl från Thailand till min lärare... mycket mer än så drömde jag inte. Haha lite roligt, för igår drömde jag att mamma och pappa skulle åka till Thailand själva. Denna drömmen skulle gärna få vara sann, fyy vad jag saknar Thailand. När man tänker tillbaka, det var så underbart verkligen! Hade ju inte denna bloggen när jag var där så tänkte att ni kan få se lite bilder därefrån, har inte orkat läga upp bilder varken på Facebook eller bdb.. men det kommer nog! Klicka på bilderna för att få dom större!

1.2.3.4.

1. Jag och kusin (broschan) Niklas sitter och dricker redbull på flygplatsen!
2. Första dagen vid poolen. Vita och glada för att vi kommit fram!
3. Någon kväll vi var ute och åt och gick en runda i centrum. Skönt när man kunde gå med så lite kläder även fast det var sen!
4. Vi åkte med båt ut till Coral Island, mycket klart och vacker vatten där vi snorklade.

5.6.7.8.

5.
Alla utom mamma sitter på en mysig restaurang.
6. Jag och lillebror på en lite småcool dinosaurie-golfbana, dock var det svettigt som fa-an.
7. Freedom beach åkte vi till. Den finaste stranden enligt mig. Så coolt med fiskarna.
8. Jag natten vi skulle åka, mycket ledsamt var det, hade kunnat stanna i några veckor till.


PARADISET I THAILAND. FREEDOM BEACH. UNDERBART.

f.ö har jag inte gjort så mkt idag, tänkte plugga lite nu snart... kanske gå en runda med nu när solen vågade sig fram (=

Kommentarer
Postat av: Leila

hahaah fan va creepy!! Inatt så drömde jag att mamma och pappa hade beställt en sista-minuten resa till Thailand i 2 veckor så skulle dom åka själva! hahahaah xD detta var lite scary haha

2009-09-13 @ 18:57:53
URL: http://leilam.blogg.se/
Postat av: Leila

haha precis jag drömte typ exakt samma sak! ;D

2009-09-13 @ 23:10:34
URL: http://leilam.blogg.se/
Postat av: Maje

Åhhhh, jag vill tillbaks!!!!!!!!!!!!!!! Men då får fan solen visa sig VRAJE DAG!!!!

Puss

2009-09-14 @ 21:33:06
URL: http://majestyle.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0