Börjar ljusna

Heej!
Idag har varit en helt okej dag. Hade ganska tråkiga lektioner i skolan men men, slutade iaf vid kvart i 2. Tog 10 över 2-bussen hem. Mathilda följde med hem, vi köpte för första gången var sin Ben & Jerrys-glass och kollade på "Säg att du älskar mig". Mycket god var glassen och filmen likaså. Blev dock mer berörd denna gången än första gången jag såg den, så hemsk är den verkligen. Nu ikväll har jag gjort svenska-läxan och kollat på Oskyldigt dömd med bästa Mikke Persbrandt, han är bara så bra, spelar sjukt bra i alla filmer/serier han är med i, en kall liten jävel!!
Titta och njut av denna man och hans underbara humör !!!! hahah




Och här kommer samma klipp fast baklänges, hahaha så jävla kul, låter som de pratar typ.. tyska/ryska.. eller nått, jävligt fult är det iaf xD



Haha denna MÅSTE ni se xD Två klockrena kommentarer: 0.31 och 0.47 Missa ej!!


En annan väldigt positiv sak är att både jag och Patricia har varsin lokal som vi vet man kan hyra till fest, så imorgon ska jag ringa till det stället jag vet, jag hoppas verkligen att den är ledig när vi vill, ha ju trots allt 6 dagar som alternativ!!! Wish us luck :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0