Bio...igen!

Tjao!
Vaknade vid kvart i 12 idag. Drömde typ en mardröm inatt, eller ingen rolig dröm iaf, jag och pappa bråkade och så slog jag honom lite, och så slog han tillbaka, fast typ mer knuffade till mig, och då slog jag till honom ännu mer. Och tillslut tog han tag i mig och jag började skrika som fan att han skulle släppa mig och typ "rör mig inte", tur att den inte var sann! Åt frukost och kollade på tv ett bra tag. Senare åt vi vofflor. Sen fick vi rycket och ville gå på bio. Så vid tio i 3 åkte vi in till stan hela familjen. Pontus och mamma gick på G-force och jag och pappa gick på Beck. Även denna film var väldigt bra, speciellt eftersom Mikke Persbrandt var med!

Haha, denna sjuka humor jag har, can't help xD


Har nyligen kommit hem och vi ska äta. Sen ska resten av familjen ner till grannen och fira henne, jag vet inte riktigt vad jag ska göra  än, det återstå o se!

Kommentarer
Postat av: Raisa

HAHAHAHAHAHAHA lol XD

2009-09-13 @ 21:04:02
URL: http://raisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0