BG gör comeback

Heej!
Idag är jag ledig, så sjukt skönt! Har inte gjort så mkt, åt frukost och kollade lite på tv. Sen ringde jag till den som har hans om den festlokalen jag berättade om igår, men tyvärr är det fullbokat fram till i november, så typiskt :( Så nu letar vi vidare, vet du nån bra och inte alltför dyr festlokal i växjö? Tell me then (: Nu har jag precis duschat, ska fixa mig lite smått, sen vid klockan 4 ska vi Äntligen åka till IKEA för att köpa bl.a. en ny garderob till mig :D Ska bli sjukt skönt att få 1 meter extra att ha kläder i!!! Och så blir det ju även lite ommöblering i mitt rum för att det allt ska få plats, mitt rum är ju inte så stort ;p Lägger upp bilder sen när det är färdigt (:


När jag satt och kollade på tv såg jag en reklam som gjorde mig väldigt glad! Björn Gustafsson ska nämerligen vara med i tv-programmet Roast på Berns på måndag. Han är dock bara med i 1 program, men alltid nått ;) Han är ju så härlig denna kille! Dock vet jag inte hur mycket han kommer att prata, för det är en panel som ska "grilla" honom typ, och sen får han försvara sig! Men det är alltid ett nöje att bara kolla på honom haha (:


Turnen 2008. Den kvällen var helt sjukt bra! Var mållös efteråt haha! Korten blev lite suddiga och egentligen fick man inte ta kort, men vem kunde låta bli?!

För er som vill ta en smygtitt på programmet!


Taskiga dom är mot Björn hahah, men det är roligt, det måste jag erkänna :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0