Bara så trött

Tjao!
Sitter här och är så jävla seg helt enkelt. Gick o la mig vid 3-tiden, och gick upp vid kvart över 9. Hade inte ätit någon riktig mat sen i torsdags (vilket jag fortfarande inte har, bara frukost) så var sjukt hungrig, men när jag väl åt var det inte gott, vad är det för fel på mig?
Sen dess har jag inte gjort något vettigt alls. Kollat lite på tv, kollade på Gossip girl och One tree hill! Sjukt bra såklart! Nu ska jag ta mig till duschen för att bli lite fräschare.

Om nån timme kommer Mathilda hit, och innan dess ska jag ha hunnit cykla iväg för att köpa oss en pizza som vi ska dela på, äntligen lite maat! Det blir ju så när man är hemma själv och är dålig på att laga mat, antingen skiter man i att äta, eller så köper man snabbmat :p
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer... still not 18 så kan ju inte gå ut... väldigt tråkigt. Menmen, väntar man på nått gott väntar man knappast förlänge (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0