Äntligen!

Tjao!
Vaknade vid 10 över 11. Drömde att jag fick sms och när jag gick upp och kollade så hade jag allt fått ett sms :p Konstigt att man kan sova med samtidigt höra något, fast det är väldigt långt bort. Det är som att man är vaken, men man drömmer ändå!

Aja, så fort jag gick upp så satte jag mig vid datorn för att skriva färdigt inlämningen, sa ju igår att jag var färdig, men kände att jag behövde skriva lite om politiken också så nu är jag Äntligen färdig! 3 och en halv sida blev det och skickade in den 9 minuter försent, men förhoppningsvis läser hon den ändå (: Igår gick jag inte o la mig förrän 3 typ, satt och läste en blogg som var väldigt intressant måste jag säga, blev verkligen imponerad av den tjejen, skriver mer om det senare... eller någon annan dag!

Nu ska jag sätta mig vid tv:n och se om det är finns något kul att kolla på, och äta frukost, är jättehungrig nu!! Finns det inget på tv:n så har jag ju laddat ner två avsnitt av Oskyldigt Dömd med Mikke Persbrandt, inte fel det ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0