18-årsfirande!

Tjena!
Var några dagar sen jag skrev nu, har haft endel att göra så har inte hunnit skriva något.
Iaf, igår var en väldigt bra dag! Vaknade vid 11 och duschade och fixade mig. Vid halv 3 gick bussen till stan, fick ta cykeln bara för att jag var så sen, var vid hållplatsen 14.37 :p Men som tur var så va bussen lika sen som jag! När jag kom in till stan så gick jag till Marias nya hårsalong, där Ramona också var! Vi gick ner på stan så jag köpte en stickad kofta och en genomskinlig t-shirt typ. Sen gick jag för att träffa Rebecka och köpa present till Elli. Vi hittade en sjal som var hur snygg som helst så vi köpte var sin istället :p Sen gick jag till Ramona igen så var vi lite innan min buss till Alvesta gick vid kvart i 6. På bussen hoppade även Patricia på så åkte vi vidare mt Alvesta.

Väl framme så åt vi middag, pratade, dansade, drack, åt fika och massa andra onyttigheter och hade allmänt jävligt kul!! :D Jag och Marthilda sov över där. Vi gick väl o la oss vid halv 5-tiden. På morgonen vaknade vi vid halv 9 och bestämde oss för att gå en promenad heheh, men det  var skönt, välbehövligt så att säga ( : Sedan åt vi frukost och Martyna blev firad. Vid kvart över 12 åkte vi hem.

Ett STORT Grattis till Martyna som Äntligen blivit myndig. Hoppas verkligen du får en underbar födelsedag och har det sjukt roligt ute på Oleó :D


Alla samlade för att äta den goda maten. Paulina tog kort!

Kommentarer
Postat av: M

naw tack honey :D :*<3

2009-09-20 @ 21:59:33
URL: http://apieceofnowik.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0