Taggning

Tjao!
Hann typ inte skriva något igår, hade ganska fullt upp. Var i skolan, hade bl.a Geografi-prov som gick skit. Vissa frågor kunde man få 10 poäng på och det känns ju ganska kört om man inte kunde den :/
Sen väntade jag i 2 timmar till Martyna slutade så vi åkte ner till Ö&B för att handla lite saker till idag!
När jag kom hem så började jag packa ner lite grejjer till idag. Har ju gjort värsta listan med allt möjligt som ska med. Ska ta en resväska för att få plats med allt hehe, och då är det ändå exklusive sovsäck och en kasse med belysning :P Senare på kvällen kom Anton hit, vi kollade på bl.a. Mammas pojkar där en ful flodhäst gick vidare, inte okej tyckte vi!! Lite senare kollade vi på Big momma's house, alltid lika rolig :p

Idag gick vi upp vid 11-tiden, åt frukost sen åkte han hem.
Jag har nyss duschat och håller på att ladda ner låtar inför kvällen nu! Pratade med Martyna som sa att hon var sjuk, inte bra, hoppas verkligen hon känner sig bättre till kvällen (:
Ja, tänk, om några timmar är vi i lokalen och fixar! Jag hoppas verkligen allt blir bra nu, att det kommer lagom mycket folk och att inga oinbjudna kommer, att inget förstörs. Att alla har ett jävligt bra festhumör och är på topp. Då borde det gå bra!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0