Plugg

Dagen har varit bra. Hade IE på förmiddagen och Tyska på eftermiddagen, sllutade redan vid 2 så tog 14.10-bussen hem! Pluggade, kollade på tv, pluggade lite till osv. Fast när jag kom hem var jag sjukt trött så somnade i nån timma typ. Men drack lite kaffe och allt blev bättre (;

Har kollat på Bonde söker fru, hahah så roligt på Speed-daterna :p Sen kollade jag Oskyldigt dömd som var ganska så mycket bra idag! Nyss kollade jag på Fråga Olle, där det ofta är många sjuka inslag ;p Nu måste jag nog sova om jag ska orka med morgondagen. Har gjort en liten lista  på allt som ska med på fredag, kommer behöva en resväska om jag ska få med mig allt :p

Kommentarer
Postat av: mathilda

jäkla tv-beroende människa XD

2009-10-15 @ 17:22:54

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0