Onsdag... kom nu!!

Tjao!
Dagen började med att jag vaknade av mobilen.. twice!! Gick iaf upp vid tio i 12 åt frukost och duschade. Sen gjorde jag en av typ 5 pajer till imorgon, gick ganska bra måste jag säga, är ju inte den bästa matlagaren om man säger så.. omelett är fortfarande min specialité, även om det kan bli lite smuligt ibland haha (;
Mathilda
kom sen och vi kollade på Harry Potter och halvblodsprinsen, ganska bra film. Hon berättade lite trevligheter om gårdagens studentfest som man missade eftersom man råkade födas 6 dagar försent :(

Ikväll har jag mest varit med familjen och ätit mat, kollat på Idol och Cirkus Möller, haha ganska roligt måste jag säga.. ni vet hur jag är med sånna program, älskar dom!!
Jag har även hunnit med att göra två födelsedagskort och slått in en present till mamma som fyller år imorgon så då blir det upp tidigt... inte min grejj riktigt.. men vad gör man inte för mammsen? (;
Tyckte detta lät ganska förjävligt första gången jag hörde denna.. men nu när jag hört den några gånger.. jag börjar faktiskt gilla den. Även om man egentligen bara vill slita upp honom och få ur någon rockig röst och inte den ljusa rösten så kan jag inte inte gilla den (:

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahahah, asså seriöst, jag sov fan under hhela jävla filmen :p

2009-10-24 @ 14:28:02
URL: http://livefromparis

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0