Metro Station

Har nästan precis ätit frukost. Sitter och lyssnar på musik.. på Metro Station. Fyfan vad bra dom är. Älskar verkligen deras låtar... nästan alla låtar är väldigt bra tycker jag!
Hade ju 7 låtar som jag har lyssnat på jättemycket sen i våras men kände att jag ville ha lite "nya" så googlade för att hitta alla deras låtar och sen lyssna på dom för o se om det fanns några fler bra... så nu har jag hittat 7 till låtar som är riktigt bra!

Lägger upp några av mina favoriter av dessa 7 "nyupptäckta"! Den första låten behövde jag lyssna på några gånger innan jag fastnade för den- nu älskar jag den!

Metro Station - California Metro Station - Comin' around

Metro Station - Kelsey                                               Metro Station - Time to play


Blir så glad när jag hör dom, allt känns mycket bättre när man lyssnar :D Verkligen sjukt att musik kan ha så stor påverkan på en själv. Om något känns jobbigt så är det bara att sätta på musiken och det känns oftast lite bättre! Visst, endel musik kan man bli deppig av eller att man påminns om något jobbigt.. men ibland kan det vara skönt att bara lyssna och tänka.. kanske bli lite ledsen inombords.. bara rensa hjärnan.. sen lyssna på någon glad musik och börja tänka positivt igen :)

Nu ska jag läsa en skvallertidning och lyssna på MS och njuuta av att det är lov.. och att jag fyller år imorgon :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0