Men nej.

Fick nyss reda på att Jon hade åkt ut igår, väldigt tråkigt. Han som var så bra. Iofs måste jag säga att han var bäst första gången han var på Audition, sen har han väl inte hållt samma nivå... men ändå.. han kunde utvecklats och blivit ännu bättre!!
Jaja. Igår blev en slapp dag. Pluggade lite, gick långpromenad och kollade på tv/film. Satt själv och kollade på "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren" och det var ju lite läskig, och slutet var inte snällt :p


Inte så rolig bild med tycker den är fin. Det kan allt vara lite fint ute
på landet också (;
Tog den igår när jag gick promenad!

Idag vaknade jag till regn, regn och åter regn. Fan vilket tråkigt väder :( Är ju så att man bara vi ligga kvar i sängen under täcket och kolla på film och äta gott hela dagen typ. Men nej. Nu måste jag plugga lite medie- och sportjournalistik. Senare kommer Mathilda hit, vi ska fixa oss för att sedan åka på fest någonstan ute i skogen hos Tobias! Kan nog bli en riktigt bra kväll (: Hade vädret varit som igår hade det varit ett stort +!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0