Mår som man förtjänar

Då var man hemma och inte helt återställd sen gårdagens festande. Gårdagen började med att jag åkte till frisören. Färgade håret och det blev nog lite föör mörkt tycker jag.. men vänjer väl mig. Sen gick jag lite på stan med Maria och hennes kompis. Sedan tog vi bussen till Ljungby. Jag gick hem till Malins syrra där dom var och förfestade. Sen gick vi i typ 1 timme för att komma till lokalen där festen skulle vara.
Vi fixade oss och började festa och det droppade in folk titt som tätt. Vi dansade på som fan och jag hade riktigt roligt. Alltid kul när det finns ett dansgolv och roliga vänner :D

Vi var ju ett gäng som sov över i lokalen, och dum som jag var hade jag inte med mig sovsäck, men jag fick låna en annans sovsäck så det var ju väldigt snällt! Vaknade av att Malin säger till oss att gå upp för det är dags för städning. Är sjukt trött men mår relativt bra ändå! Jag, Martyna och Mathilda går sen den långa vägen till bussen och åkte hem vid 5 över 10. Skönt att komma hem tidigt och nu fick jag precis reda på att vi inte ska till Patricia. Fan vilken lättnad måste jag säga, är inte taggad på att röra mig härifrån nu :p 

Jag borde plugga men gårdagens festande har börjat ge känna nu - inte kul. Men det är ju bra att jag ska vara hemma hela kvällen så slipper jag vara överstressad med att få färdigt det.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0