Lyckad fest

Heejsan!
Kom hem för en stund sen, har ätit lite för första gången på nästan 1 dygn, var välbehövligt men inte jättegott.
Igår blev en sjukt lyckad kväll måste jag säga hemma hos Tobbe. Vi var väl runt 15 pers skulle jag tro. Vi dansade, söp, körde nån lek och dansade ännu mer! Vi gick och la oss vid 4-tiden, 4 stycken i en säng, dock dubbelsäng men ändå :p Sen vid halv 6-tiden kommer Katta som har sovit i bilen in och lägger sig också i sängen, vi låg ganska packat där men sen gick Tobbe och la sig i en annan säng så det blev liite bättre. Sen gick jag upp vid 9-tiden, Martyna och Mathilda hade kommit till huset (de sov i några baracker lite längre bort) så vi satt och snackade. Fyfan inte mycket sömn denna natt, 3 timmar max! Sen krabbade det med hur vi skulle ta oss till busshållsplatsen i Ingelstad eftersom Tobbe bor 8 km utanför, men efter ett tag så var Martynas mamma så snäll och hämtade oss.

Lite bilder från festen!


Nu är jag bara så sjukt seg och trött och orkar verkligen inte plugga nu. Vill mest av allt bädda ner mig i sängen, dricka typ varm choklad, äta något gott och kolla på någon bra film! Får se vad jag gör. Har ju faktiskt sovmorgon imorgon så i värsta fall kan jag ju göra färdigt arbetet imorgon innan jag börjar (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0