Lasegame

Tjao!
Har nyligen stigit ut från duschen, kom hem för några timmar sen.
Igår så var det en bra dag! På förmiddagen var jag och Pontus hemma själva och rastlös som han var ville han spela spel så vi spelade "Vem där" och "Barngeni" hehe, gick bra även fast han försökte fuska!!
Tog halv 3-bussen till stan, gick hem till Anton. Vi tog det lungt några timmar sen vid 8 så stack vi för att spela Lasergame med Ramona, Emma, Carlos och Daniel!

Vi tjejer hade aldrig spelat det innan, men vi körde ändå tjejerna mot killarna. Dem första två omgångerna förlorade vi. MEN vi var ju lite tröga, på deras bas där vi skulle skjuta i ett hål, trodde vi att det var ett stort svart hål som satt lite högre upp, så vi sköt där hela tiden... sen inför 3:e omgången fick vi reda på att det fanns 3 små hål lite längre ner, det var dom vi skulle skjuta i! haha. Inte undra på att det gick så dåligt dom första gångerna. Så sista omgången vann vi, och vi fick även bäst resultat sammanlagt wihuu! :D Nybörjartur eller är bara så duktiga helt enkelt? ;) hehe. Det var iaf riktigt roligt även om man svettades sönder lite :p
Sen åkte jag med Anton hem, vi åt lite mat och sen kollade vi på Mammas pojkar eftersom vi missade det ;p BRA att Izza åkte ut, så jävla trög verkar hon vara! Kollade någon film sen och somnade!

Gick upp vid 11-tiden idag eftersom han skulle jobba vid 12. Jag gick en promenad runt växjösjön, mycket skönt måste jag säga! Sen kom mamma och hämtade mig vid kvart i 1.

Ikväll blir det tyvärr ingen utgång eftersom Mathilda gått och blivit sjuk igen :( Men vi tar igen det nästa fredag istället ;) Tills dess får hon krya på sig (:
Så planerna inför kvällen är inte helt spikade.. ha en grejj på G men får se om det blir så!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0