Kort dag

Hallå!
Idag var en ganska meningslös dag i skolan, hade ca 30 minuters Naturkunskap. Sen hade vi eget arbete i både Religion och Geografi, så tog halv 1-bussen hem :D Pluggade faktiskt gaanska duktigt när jag kom hem. Sen gick jag en promenad med Erika, trevligt! Nu ikväll har jag pluggat lite, pratade med Ellinor i nån timma, mycket trevligt. Dock tråkigt att hon inte ska komma på vår fest :(

F.ö har vi haft inbrott i vårt garage, dom tog alla fiskegrejjerna, lite verktyg....och MAT?!? Pizza och fläskfilé typ. Why? Plus att dom har tagit min cykel också, dock är det den fula.. men ändå!! Jävla snorungar som inte har något liv!!! :@ Så lås era cyklar och garage nu!! Tydligen hade dom gjort massa annan skit nu den senaste veckan också.

Nu ska jag.. kanske plugga lite till och sen sova!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0