Inte lika fattig

Halluu!
Vaknade tio i 12 idag, sjuukt skönt att sova ut måste jag säga! Har mest slappat, inget plugg kan jag ju säga ;p
Tog 5 över 4-bussen till stan för att åka till min mamma. Vi firade mig med tårta och kaka och glass, mycket gott (:
I present fick jag en Paradis-chokladask, gott men farligt höhöh (; Sen fick jag 500:- Precis vad jag behövde, moneymoneymoney!!!
Så nu är jag inte lika fattig längre. Måste ju köpa en present till mamma the 2:nd eller vad man säger :P Jag vet iaf redan vad jag ska köpa så det känns ju bra!

Ikväll blir det nog lite plugg.. eller ja vi får se, måste göra lite förberedelse för tråkigt svenska-tal.
Men ska kolla på Bonde söker fru och Oskyldigt dömd.. som vanligt, får inte missas! Såg på trailern att den fulaste bonden tydligen gör något oväntat i dagens program!!!!
Så vi får se vad man hinner med i pluggväg ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0