HÖSTLOV! :D

Då sitter man här i datasalen och har haft en lektion idag, svenska, som f.ö var ganska så oseriös! Nu har vi eget arbete i Nk och ingen Geografi= jag har slutat!!!! Vilket betyder att det är höstlov nu, fyfan vad underbart :D
Fick lite beslutsångerst hur jag skulle göra, eftersom jag egentligen hade räknat att vara kvar till 4-tiden och arbeta med projektplanen så blir det ju lite segt nu när man slutat så tidigt det känns det ju ganska fel att inte åka hem tidigt när man väl slutat! Men jag har bestämt för att åka hem vid 1-tiden, så får jag arbeta som fan hemma, Projektplanen ska ju in imorgon 15.00. Tur att vi är 2 om det då, me und Mathilda :)
Ikväll vet jag inte vad som händer, blir nog bara att ta det lugnt och njuta av att jag är ledig i 10 dagar!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0