Härlig nyhet på Intranätet!

Tjaa!
Kom hem från skolan för ett tag sen, slutade en halvtimme tidigare så hann med tio över 2-bussen hem, hade 7 minuter på mig att spring från skolan till bussen, men det gick (; Hade Nk-prov idag, gick väl sådär, ett G borde jag iaf ha skrapat ihop hehe!!

Jag och Leila snackade med tyskaläraren som hade pratat med några andra om att vi kanske skulle ha eget arbete imon på tyskan, men jag tänkte att för mig spelar det ju ingen roll eftersom jag ändå har IE på morgonen. MEN nu när jag kommer hem så ser jag denna fantastiska nyhet på intranätet; min lärare i IE ska vara hemma imon så det är eget arbete :D:D Hoppas nu då att vi inte har någon tyska så är man ledig hela dagen imon :D!!!!

Ska dock in till stan senare på eftermiddagen och träffa min mamma, men det är ju trevligt och sovmorgon får jag ju i vilket fall som!! Så sjukt skönt är det med sovmorgon, slippa tänka att man ska gå och lägga sig tidigt, eller få ångerst för man inte gör det!!

Nu blir det lite tyskaplugg, kanske borde börja med Np-talet med..... projektplanen kanske också borde börjas lite smått med?!! aaah, ogilla allt plugg -.-  Men snart är det höstlov, det kommer bli najs!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0