Happyyyy!!!

Fan vad najs. Life is soo good sometimes!! haha
Nu har jag varit inne på intranätet och vi får arbeta hemifrån imon på Tyskan,
vilket betyder att jag är så gott som ledig imorgon :D Sjuuukt skönt måste jag säga!!

Sen är det torsdag och vi har eget arbete i naturkunskap så då är det bara svenska och geografi.
Sen är det höstlov, och då fyller jag 18 efterlängtade år :D
Livet är allt bra ibland (;


Lite lojj bild I know, men såhär glad är jag nu.. ungefär (;



















Ett litet minus bara: min header är borta??!! Jag har, som ni kanske ser, ändrat design, men någonstans så försvann headern :O Hatar alla koder, kan dom inte uppfinna någon enklare redigerare?!!!
Någon kunnig som kan hjälpa mig att få tillbaka den? (:


f.ö Är det bara jag som inte kommer in på Pirate bay?

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

ne, Pirate Bay ligger nere... kommer nog tillbaka om nån dag eller så :)

2009-10-20 @ 23:29:34
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Martyna

den är inte borta , bara bra jäkla mycket åt höger dear (:

2009-10-21 @ 20:10:23
URL: http://apieceofnowik.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0