Första gången

Vaknade mitt i natten av att min mobil hade dåligt batteri, väldigt tur annars hade den dött och jag hade försovit mig. Dock spelade det ingen roll. Jag skulle ta 09.30-bussen till skolan, sen som vanligt cyklar jag iväg till bussen, är där 09.39... inte så konstigt att den redan hade gått. Men den brukar ju alltid vara sen så trodde den skulle vara det idag med liksom! Det var första gången jag missade bussen Rottne-Växjö faktiskt, lite imponerande ändå med tanke på att jag alltid kommer i sista sekund (;

Kom in till skolan, åt mat, sen hade vi religionprov, gick väl ok. Sen tråkig geografi, slutade vid 20 över 2. Gick hem till Anton och var där ett litet tag. Sen skulle han träna så tog 20 över 5-bussen hem. Har nyss ätit.. och borde nog plugga lite.. får se, ska nog kolla lite på tv istället heheh :p Men jag måste egentligen börja med frihandelsinlämningen, så sjuuuuukt tråkigt, hate it.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0