Ena delen av släkten

Hejsan!
Idag har varit en braa dag hittills! Dock blev jag väckt redan vid halv 9 för vi skulle upp o fira mamma, var lagom trött då om man säger så :P Hon blev iaf glad för min present, som var en halsduk! Gick och la mig igen och vaknade vid kvart över 11 typ. Hjälpte till med maten och allt som skulle förberedas till gästerna kom.

Vid 3 kom dom så vi åt mat och öppnade presenter. Jag fick som vanligt en "samlingskniv" av mormor och morfar + 1000 kr :) Av ena "kusinfamiljen" fick jag 200 kr. Av Peo Maje och Niklas fick jag 300 kr + en flaska ;) Så det blev allt lite pengar, verkligen välbehövt måste jag säga :D

Måste ju självklart ta en bild på det lilla fina jag fick ;) Gillar flaskan färg!


Vi har kollat på gamla videor från typ 2000/2001 haha, fyfan vad roligt det var, hade sjukt fula kläder och såg ut som en kanin xD tider.. tider säger jag bara!!

Nu har vi nyss fikat.. för andra gången typ, blir så, först mat, sen efterätt sen fika + lite snacks på det haha ;p

Snart ska jag börja packa eftersom jag ska följa med Peo och Maje hem till Tingsryd och sova där till måndag. Ska bli kul att få se deras nya hus. Imon kommer jag också få träffa Niklas A.K.A brossan :D Ska bli väldigt kul att träffa honom igen, var väldigt längesen sist och vi har endel att prata om ;)

1:a bilden- morbror Peo i spetsen med lillebror, mamma och Maje i bakgrunden.
2:a bilden- Jag och min kära bror, ja vi är ganska lojja ibland.. ;)



Känns f.ö som att detta lovet kan bli riktigt bra! Frågar mig dock när jag ska ha tid att plugga?!?!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0