a bit disappointed

Hejsan!
Igår blev väl en halvt lyckad kväll om man säger så. Många som inte kom vilket kändes väldigt tråkigt när man fixat så mycket. Men jag hade iaf roligt, jag var glad och jag dansade, man får ju göra det bästa av situationen! (; Sedan tog jag, Ramona och Carlos kvart över 2-bussen hem till Rottne. Tror jag somnade i bussen för vaknade till av att Ramona sa att vi skulle hoppa av vid nästa och då trodde jag först att vi hade missat sista hållplatsen i Rottne men så var det inte :p

Lite bilder från igår!




Idag har jag bara varit så sjukt seg, borde egentligen börjat plugga på naturkunskapen men det orkades inte. Har kollat lite Oth och GG, så bra är dom serierna!! Nu kollar jag på Wild hogs som går på Tv:n, verkar vara en rolig film så ska fortsätta kolla på den.

Kommentarer
Postat av: mathilda

du och tv.. ni har ett speciellt förhållande X>

2009-10-18 @ 14:32:27
URL: http://livefromparis

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0