Det går framåt...

Då sitter man här igen, med datorn i famnen och tv:n är på och försöker plugga. Det har faktiskt gått framåt. Pratade med min lärare idag, sa att jag hade panik, så hon har hjälpt mig lite + att jag får till söndag på mig, mycket snällt! Så nu har jag skrivit lite mer än 2 sidor... fast nu tog det ganska stopp måste jag säga.

Dagen har iaf varit najs. Hade enhalv svenska lektion. Eget arbete i naturkunskap och även i Geografi. Åkte hem med Mathilda och ja, jag har inte gjort mer än pluggat, kollat lite på tv.

Ikväll, eller om 20 minuter börjar "Mammas pojkar" som jag ska kolla på. Såg den amerikanska versionen för ett tag sen, ganska roligt måste jag säga :p

Imorgon är man ledig och det är äntligen helg! Ska till frisören vid 1, så får hoppas att det blir bra! Sen på kvällen är det 18-årsfest för Malin och hennes 2 kompisar. Kommer nog bli roligt (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0