Chokladkukar och annat gott

Då var man hemma efter några dagar i Tingsryd hos morbror + sambo + kusin! Har haft det mycket trevligt! I lördags när vi kom hem så var jag och Maje nere i Ollan, vi kollade på film och drack vin och Martini oså, sen var vi glada och dansade till dunkade musik, great vare!! När klockan var halv 5 kände vi att det var dax att sova.

Lite bilder på mysiga Ollan, Maje the DJ och jag den glade (;


Eftersom man skulle ställa tillbaka klockan 1 timme igår så vaknade jag vid kvart i 1 typ. Åt frukost och sen blev det Ollan igen, kollade på tv, hjälpte Maje med låtar och sen kom min kära Broder :D Mycket kul att träffa honom igen!! Vi skulle göra chokladbollar men det slutade med att det blev negerkukar haha. Javet, lite barnsliga kanske, men vem bryr sig? Kul hade vi iaf :D Framåt kvällen kollade vi  först på Wallander - Tjuvet och sen Up, båda filmerna var klart sevärda! Jag och broschan  gick och la oss vid halv 12 men låg och snackade till typ halv 2.

Min kära broder mitt uppe i baket. Och sen sjävklart en bild på våra mästerverk (;


Klockan 06.00 ringer alarmet på mobilen och det känns som man ska dö, hade knappt kunnat sova under hela natten kändes det som. Duschade och fixade mig, sen gick jag och broschan ner till stationen. Jag tog bussen till Växjö för att sedan ta en buss till jobbet. Dock tog jag fel buss, så fick gå en bra bit, då hade jag även en bag, en dator och en kasse med Xbox att bära på... otur man kan ha!!
Jobbade iaf till 3, var ganska chill som vanligt, sortera in lite papper i pärmar oså =)

Körde hem, gick bra. Har ätit och duschat. Ikväll ska jag kolla på Roast på Berns (suprise) haha. Sen måste jag ju kolla på förra veckans OTH, GG och även Playa del sol som jag missade igår :p

Snodde lite bilder från Majes kamera, tyckte om denna. Ser ni hur stolt jag är eller, först gången jag får en vinflaska i present ;) haha

Kommentarer
Postat av: Martyna

du ska vara vuxen nog att få vinflaskor , och ändå gör du negerkukar ;P när kommer du någonsin växa upp love? ;P

2009-10-26 @ 20:36:48
URL: http://apieceofnowik.blogg.se/
Postat av: Maje

Grymt äckliga var dem

2009-10-26 @ 23:06:43
URL: http://majestyle.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0