Äntligen

Fyfan vad skönt det ska bli med helg nu!
Dagen var rätt najs ändå, hade redovisning i svenskan, gick bra. Sen fick vi labba idag på NK, inte vad man hade lust med men men. Sen åkte vi till Öjaby för att ha Exkursion, dvs. en grupp i klassen skulle berätta om rullstensåsarna, inte så jättekul, kommer inte ihåg så mkt om man säger så;p
Tog 3-bussen hem, sjukt skönt att vara hemma nu.
Har varit trött hela dagen, så vilade en liten stund men blev inte piggare av det.. så ska nog dricka lite kaffe snart, kanske får en på bättre humör!

Jag och Jessica tog lite kort när vi gick på åsarna heheh, vissa lite seriösa
andra mer oseriösa, har två bilder som hade varit kul att visa.. men då vet
jag en som inte hade varit glad så hoppar nog det (;




Nu är det bara att se fram emot helgen, vet inte riktigt vad jag ska göra mer än att fördmodligen festalördag(: Men fredag och söndag är ej planerat.. Dock måste jag plugga en del på söndag... har en killer-week nästa vecka -.-

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0