18

ÄNTLIGEN!!! Nu är jag äntligen 18 år :D Känns mycket bra!
Vaknade först vid typ halv 8, fattar inte varför, det är ju inte som när man var liten och var värsta spänd.. men tydligen sitter det fortfarande kvar liite :p Fick lite sms strax efter 10 så gick upp då och fixade mig.
Hade fått ett vykort från mammas 2 kompisar med familj där jag även fick ett presentkort på HM500 kr, över förväntan om man säger så,värsta snällt ju :D

Sen åkte jag mamma och Pontus in till stan och upp till skopunkten. Där köpte jag 2 par skor, väldigt behövligt eftersom jag inte har några bra skor man kan ha till fest! Sen hämtade vi pappa och vi åkte vidare för att spela bowling. Okej, på Wii är jag grym.. men i verkligheten suger jag totalt på det haha, men jag försöker att inte vara en dålig förlorare och hålla minen uppe (;

Den duktigare delen av familjen :p

Sen åt vi mat på Akropolis, riktigt gott var det! Dock började jag seriöst gapskratta då vi hade beställt in vitlöksbröd med tsaziki. Mamma sa att vi kanske får 2 stycken som vi kan dela på.. men så snålt trodde ju inte jag det skulle vara utan att vi skulle få typ 4 stycken. Sen när hon kommer in med det... vi får ETT vitlöksbröd!!!! HAHA, jag började skratta så fort hon ställde ner tallriken.. fyfan vad snålt, så jag gick och sa att vi ville ha 4 till!!!

Den fattiga "förrätten" och den goda varmrätten :D



Sen åkte vi hem. Vi fikade och jag fick mina presenter. Jag fick strumpbyxor och strumpor (eftersom alla mina hela tiden går sönder, lite internskämt), typ värmetofflor, låter konsitigt, men om man fryser om fötterna så är det bara att ta på dom, en grå lång kofta.. och sen det bästa av allt- en systemkamera :D Blev verkligen jätteglad, trodde faktiskt inte jag skulle få någon bara för jag varit så velig!!! Så nu har jag tagit lite kort och ska ta ännu mer snart :D

Presenterna och när jag öppnar dom. En väldigt glad Virginia som
öppnar sista presenten och märker att det är en systemkamera!!!



Har varit en mycket bra födelsedag, även om det inte blev någon utgång så är jag glad, har varit en mysig dag med familjen och är jättenöjd med mina presenter =)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0