12 timmar

Tjaoo!
Idag har varit en bra dag. Gick och la mig vid kvart i 11 igår och vaknade när klockan ringde halv 11, seriöst, jag sov i nästan 12 timmar och var fortfarande trött!!! Åkte 5-över 12-bussen som f.ö. var 20 minuter försenad. Hade kort svenska-lektion och på Medie- och sportjournalistiken var det 5 stycken som skulle redovisa sin reklamanalys, som tur var slapp jag! Var kvar i skolan med Lina ett tag.
När jag kom hem åt jag och nu har jag nyss kommit hem från en lång skön promenad Erika,
var välbehövt och man får ju passa på när det är fint väder!

Nu måste jag egentligen plugga... men jag orkar verkligen inte. Vill bara sätta mig och kolla på tv och sen sova. Vilket det förmodligen kommer bli ganska snart. Är ju Roast på Berns sen vilket jag inte får missa. Sen måste jag duscha också... aja.. får se hur kvällen slutar!

Har verkligen börjat älska denna låt, en sjukt bra festlåt verkligen!
Kan se mig själv på min 18-årsfest, full och glad på dansgolvet och dampdansa till denna :D


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0