Trög

Hallååja!
Igår hann jag inte skriva något. Vaknade vid halv 1.. sov nästan 12 timmar, sjukt trött måste jag varit!
Gick en långpromenad i det fina vädret, riktigt skönt! Sen duschade och fixade jag mig. Tog 20.40-bussen till stan och mötte upp Rebecka Maria och Ellinor! Vi satte oss på Lagerlunden, var väldigt trevligt. Fick lite presenter av dom, och jag är ju bara så sjuuukt trög ibland hahaha-

Jag trodde jag hade fått 2 shot-glas.. bara att dom här var något högre än vanliga om man säger så.. men jag tänkte inte så mkt på det så jag bara: ååh tack, dom var ju coola, riktigt snygga. Alla andra verkade tycka jag var lite konstig, typ "vad är det som är så coolt med dom".. Senare när jag Maria och Rebecka sitter på Sports så säger dom något om ljusstakar.. och det är DÅ jag fattar och säger: var det ljusstakar jag fick?!?!? hahahah seriöst.. det tog ett tag att fatta, fyfan vad trög jag är ibland xD Men det skrattade vi gott åt ett tag :p

Presenterna, tog med båda bilderna bara för att öronhängerna bara
är med på bilden där shotglasen...
menar ljusstakarna inte syns lika väl  ;)


Var iaf en lyckad "första-utgång" om man säger så :) Dock var man ju ganska sugen på att gå ut och dansa med... men jag får hålla mig till nästa fredag, dåååå!!

Idag gick jag upp vid 12-tiden. Har inte gjort så mkt.. läste Klick! och ska nog börja plugga lite nu.. känns jävligt tråkigt... Men eftersom lärarna på vår skola inte verkat fatta att man inte ska tänka på skolan under loven så blir det såhär. Har prov/inlämningar varje dag denna veckan utan fredag... känns som det kommer bli en rolig pluggvecka dethär (Y)

Kommentarer
Postat av: Leila

hahahahahaha!! xD shotglas... hahah

2009-11-02 @ 16:01:32
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0