Toppenhelg!

Heej!
Har varit fullt upp i helgen. Igår vaknade jag 12, började fixa med maten, städa osv. inför kvällen. Martyna kom vid halv 5-tiden. Senare kom Mathilda. Vi fixade oss och sen kom Leila och tillslut Erika och Ramona också! Vi åt mat, pratade, jag öppnade presenter, vi drack och vi hade det roligt helt enkelt!
Sen gick vi bort till bussen och åkte in till stan. Jag och Martyna gick till Sports där vi träffade lite folk som man kände, bl.a. Chris som vi senare stack till Oleó med. Inne på Oleó var det mycket folk, bra musik och sjukt varmt! Tiden gick fort och plötsligt var det slut, men det var en riktigt lyckad kväll iaf :)

Lite bilder från kvällen :)


Ganska roligt när man träffar folk som man inte alls kommer ihåg, träffade en kille på Sports som kände igen mig för vi hade tydligen varit på samma fest förrförra nyåret haha :p Sen gick jag ju världens tattigaste raggningsreplik med. han: heej! jag: hej? han: känner du inte igen mig? jag: ehh nej? han: men vi träffades ju här för några helger sen? jag: eh näe det gjorde vi nog inte (ganska omöjligt med tanke på att förra helgen var första gången jag var på Oleó! haha) sämst!

Finfina presenter från Martyna och Ramona =) Och sen bilder i väntan/på bussen!


Idag blev jag väckt, hade en halvtimma på mig att äta frukost o fixa mig för vi skulle till Kalmar. Åkte först till IKEA sen gick vi till ett köpcenter som låg där.. jag köpte en del trevliga grejjer! Lägger upp bilder oså imorgon typ.
Kom hem vid 7-tiden. Kollade på första avsnittet av Paradise hotel. Älskar verkligen sånna program, så kul att se alla intriger och när de skämmer ut sig osv :D

Funderar på att kolla på en film som börjar om 10 min, verkar vara ganska bra, dock kommer jag ju vara död på morgonen imon.. men men!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0