TACK

FAAAN vad glad jag blev nyss! Fick reda på att jag inte ska hålla mitt svenskatal (NP) förrän på måndag, alltså INTE imorgon :D:D Så jäävla skönt. Har verkligen varit orolig eftersom jag har haft fullt upp med att plugga i alla andra ämnen så har inte ens börjat med mitt tal... hade bara haft idag på mig att skriva talet + lära mig det!!

Har varit lite dålig med uppdatering, men som sagt, har har pluggat. Igår var jag riktigt duktig, pluggade nästan hela dagen/kvällen, gjorde tre "läxor" i tyskan + c:a 30 uppgifter i IE (pluggade inför provet) som jag har haft idag.. gick väl ok.. måste få VG, annars får jag inte det i slutbetyg!

Nu ska jag snart äta sen är det tyska och sen slutar jag.

Ville mest säga att jag var lite glad nu... för det var jag inte innan.

Btw. Såg att det är Tacos idag till lunch, gjorde bara allt ännu bättre ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0