Sömntuta

Vaknade först vid 10 men somnade om. När jag vaknade igen kändes det som klockan var typ halv 12 - max. När jag kollade på klockan var hon tio i 1!!! Hade nog kunnat sova lite till för kände mig helt seg, men kände att jag inte får sova bort hela dagen. Tänket också att mamma slutade vid 1 och jag hade lovat att hjälpa till med städning osv. så gick och plockade undan tvätten. När jag är färdig och ska göra frukost kommer hon hem, blev förvånad, men så kom jag på att hon slutade halv 1 hehe, tur att jag hann göra något innan hon kom (;

Åt frukost och satte på tv:n, började kolla lite på en film.. tänkte först att den skulle vara dålig eftersom den visades på tv4film som ofta brukar visa skitfilmer. Men denna var riktigt bra. Cowboys and angels heter det och är ett Irländskt drama. Den var verkligen jättebra tycker jag, inte som alla andra där man kan förutse slutet, redan i början av filmen.. och det slutade faktiskt inte som man trodde heller, men det var ändå ett fint slut! Rekommenderar verkligen den filmen!

Trailer för filmen, vet inte vad ni får för bild av trailern, har inte sett den själv,
men ge filmen en chans
för den är verkligen sevärd!


Två stora plus är att killen som är homo i filmen är ganska så snygg, inte överdrivet, men ibland så (; och själva huvudpersonen, han är verkligen sööt! Men det är nog ögonen som gör det mesta. Guuud vilka fina ögon han har ^^ Verkligen något speciellt med dom!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0