Slappdag

Japp, det kan man lungt säga att det har varit. Vaknade med att jag hade ännu ondare i kroppen idag än igår. Mest är det armarna och magen, typ spänningar. Känns som träningsverk, men det är det ju inte eftersom jag inte tränat, så fattar inte vad det kommer ifrån.. är det sen i fredag tros? ehhee.

Har iaf inte gjort ett skit idag mer än kollat på The City som gick på tv:n hela eftermiddagen. Men lite duktig har jag också varit. Skrev en sida i loggboken, har börjat med Geografi-uppgifterna, skulle börja på religionen men hade inte pappret hemma, oså har jag läst i Tyska-boken. Går sjukt trögt där eftersom man inte fattar typ hälften av det man läser :/ menmen.. får läsa lite mer ikväll och resten imorgon, för på tisdag hinner jag nog inte.

Hittade denna vackra bild på växjopuls ehehe.
Martyna, Paulina, Jag och Malin@Grace. Sa jag att det var sjukt roligt?!



Nu börjar Bridget Jones dagbok på tv:n. Ska nog kolla på den, även om jag antagligen redan sett den, men vad gör man inte för att slippa plugga? (; .... Faast nja, såg början nu och det känns som det inte var längesen jag såg denna, så får se om det går någon annan bra film istället hehe...
Juste, det är fan Paradise hotel ikväll! Skippar nog film och pluggar.. eller nått istället (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0