Skiiit

Helvetesjävlaskit. Jag har ett problem. Ett stort problem. Och det kommer nog bli ännu värre imorgon. jävla röv också. Önskar man hade någon sändare på alla sina saker så man bara kunde trycka på en knapp så gick man se vart man har lagt dom. För dehär är fan inte bra.

F.ö 1. så var jag ute och gick en 2 timmars lång promenad innan, grymt skönt var det!

F.ö 2. sitter jag inne i mitt rum då jag hör något pipande ljud, stänger av ljudet på tv:n och det fortsätter pipa, går ut i hallen och hör att det kommer från min brors rum uppe i sängen, då märker jag att det är hans alarm som gått igång (?!) så jag stänger av det. Min fråga är då, hurfan kunde han inte vakna av det pipandet med tanke på att jag hörde det som sitter i ett annat rum med stängd dörr, medan han ligger 1 meter ifrån?!!!!

F.ö 3. drömde jag en kind of a nightmare natten som var. Drömde att mina tänder var helt lösa, en efter en ramlade av. Slutade att 4 tänder var borta från övre raden. Var en lättnad att vakna och känna att alla tänder satt där de skulle. Detta är inte första gången jag drömmer att mina tänder ramlat av, hemsk tanke!!

Inte vill man se ut såhär!!! läskigt


Kommentarer
Postat av: mathilda :*

DUU!!!! jag har fan också drömt det, såå jävla sjukt äckligt var det. drömde också att mina tänder var helt jävla lösa och ramlade av då och då.. fick panik och försökte bota mig själv men inget funkade :p det kändes konstigt i drömmen med, liksom konstigt i munnen om du fattar :p

2009-11-20 @ 09:07:01

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0