NP

tjao!
Vaknade vid 7 och kunde inte somna om, så typiskt när man väl har sovmorgon och börjar 10 över 1!! Gick upp vid halv 11, övade lite på svenskatalet.

När jag kom in till skolan skulle jag öva en gång inför Martyna, Mathilda och Leila.. gick sjukt dåligt, började skratta hela tiden xD Men när jag väl skulle ha det för klassen gick det bättre. Var dock ganska nervös och helt torr i munnen så kunde knappt prata haha ;p Blev ett vg-, självklart, visste att det skulle tillkomma ett onödigt minus, dock sa hon att det var ett väldigtväldigt litet minus.. men ändå.. minus som minus :( Fick det för att jag pratade lite för länge... och då tog jag ändå bort endel.

Sen åkte vi ner till stan och gick till SR. Var där med "medie- och sportjournalistiken". Var väldigt intressant. Åkte hem med pappa sen. Har inte gjort ett skit sen jag kom hem, ätit mat och suttit vid datorn. Borde börja läsa lite i min tyskabok.. kanske gör det imon, ska ju trots allt inte vara färdigt förrän på onsdag (;

Nu kollar jag på Ullared, haha sjukt lol är det, seriöst, åka dit och bo på camping i 2 veckor, handla för c:a 50 000 kr.. är man frisk då?!?!
Haha härde nyss ett jävligt fult citat av någon mobbad sak i programmet "vi som inte lyckas så bra här på jorden, kanske får det bättre i himlen" hahhaha. Tror inte allt är som det ska hos den killen, han ser ju lite halvmysko ut måste jag säga!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0