NP

Tog kvar över 7-bussen idag för första gången på säkert ett halvår, fullt var det ju som vanligt. Mellan kvart över 8 och 1 satt jag och skrev svenska nationella provet, med en rast på 10 min och lunchrast på 45 min. Skrev om "Ensamhet - isolerad eller frihet". Det blev 8 sidor (sånt speciellt papper) och jag hade egentligen mer o säga men trodde det skulle bli för långt isf, men sen fick man ju höra dem som hade skrivit typ 10-12 sidor...

Åkte hem med pappa och Mathilda åkte med. Vi tog det bara lungt! Ikväll har jag faktiskt gjort Naturkunskapsläxan men självklart kollade jag Bonde söker fru och Oskyldigt dömd också haha ^^

Imorgon har vi lite sovmorgon eftersom vi inte har någon svenska denna eller nästa vecka, tummen upp (Y)

Hade nog inte så mycket mer att säga... men imon blir det klippning iaf, ska bli sjuukt skönt att bli av med det allra slitnaste oså får vi se om det blir lugg eller inte!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0