Mys

Tjao!
Denna dagen har än sålänge varit lite av en "fixar-dag". Gick upp kvart över 12. Åt frukost, plockade ner tvätten, putsade mina fönster och satte upp nya gardiner, satte upp julstjärnor i fönstrerna och så har jag lagt över filmer på datorn till dvd-filmer för att rensa lite, känns som datorn har blivit så seg. Nu ser mitt rum lite mysigare ut, ska sätta upp en ny tavla också som legat i garderoben i några månader :p

Såhär fint blev det med ljusstakarna jag fick av
Maria, Rebecka & Ellinor =)



Nu ska jag sätta mig i min säng och plugga lite, har 4 läxor till nästa vecka, som jag vet om nu, sen blir jag knappast förvånad om det kommer mer. Brukar oftast ha svårt att plugga på en lördag, men eftersom jag ska på julskyltning imon måste jag göra det idag. Och detta skulle ju bli en vit helg så då får man sysselsätta sig med annat (;
Så nu ska jag sätta mig i min ensamhet och ha det lite mysigt med ljus, pepparkakor och chokladmjök... och skolböckerna.

Mys. Hade dock sett bättre ut om det var snö också ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0