Mammas pojkar

Har nyss kollat på Mammas pojkar, diggar det programmet, älskar sånna tv-program där det är massa intriger osv. Väntar bara på att Paradise Hotel börjar ;)

Hittade ett sjukt roligt men elakt klipp på youtube. En parodi på Mammas pojkar xD


Var f.ö en slapp dag i skolan. Var på föreläsning, en kille som varit i bl.a. Thailand visade bilder och berättade. Fan vad jag saknar det, så himla underbart var det. Måste verkligen åka tillbaka om några år.. när man har lite... eller ganska mkt pengar (; Saknar det såå mycket! Bästa resan i mitt liv... än så länge!

Bilder är minnen och minnen ska bevaras, för det är ju så underbara!


Har fortfarande inte lagt upp några Thailandsbilder på FB... ska nog göra det någon dag... när jag har grymt tråkigt! Dock hittar jag inte alla.. är ju typ 2000 bilder minst.. förstår inte vart de tagit vägen!!

Imon blir det Göteborg med skolan, ska först på en mässa "kunskap och framtid" tror jag den heter. Sen ska vi till Universeum och gå i regnskogen, sist med inte minst blir det shopping!! SOM jag ser fram emot det, seriöst, jag har inte shoppat ett enda plagg på säkert TVÅ månader!!! oså har jag ju presentkort på 750:- på HM och tror HM i Gbg har något större utbud än i Växjö ;) Så dagen kommer nog bli asnajs (:


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0