Lite mycket sjukt

Igår var en så bra dag verkligen!
Gick upp kvart över 10, fixade mig och åkte till stan 12.05. Jag och Mathilda hade handledarmöte, och det gick förvånansvärt BRA! Hon sa saker som: man märker att ni verkligen har tänkt till när vi gjorde projektplanen osv. HAHA, nja, inte direkt, satt dagen innan/samma dag som det skulle in :p Men det är bara att tacka! Vi blev iaf mer peppade nu när vi pratade med henne (:

Sen gick vi till stan, jag köpte en ansiktsskrubbskräm (?) och kollade lite balklänningar, sen stack vi och fikade. Ett + på att dom har fått in asgoda muffins som jag saknat hehe(; Och ett till stort + var ju vädret, soligt för en gångs skull!! Åkte hem till mig sen, Mathilda var så snäll och hjälpte mig att locka mitt korta hår, hon tänkte att jag skulle få Peytons (oth) frisyr.. och ja det lyckades väl ganska bra, men känner mig fortfarande ovan i det korta håret. Miss my long hair!

Senare på kvällen kom Malin hit. Vi åt mat fixade oss och drack lite innan vi skulle in till stan.
HAH okej, när vi skulle gå av bussen hände en sjuk grej som jag egentligen inte har någon förklaring på, men det var INTE alkoholen kan jag säga, kan ha något med klacken ogöra. Iaf, det är ju typ 5 trappsteg, när jag ska sätta foten på det andra så ramlar jag framlänges och landar på marken, heelt sjukt, hade jag inte haft händer hade antagligen halva mitt ansikte varit uppskrapat och tänder hade blivit utslagna, fyfan vad sjukt!! Det roliga var också att en kille som vi kallar sjöträsket (!!) kom fram såfort jag landat och skulle hjälpa mig upp och var typ helt chockad, måste sett sjukt roligt ut, fan att ingen filmade, hade man haft något att skratta åt ett bra tag framöver hahha

Jag och Malin är ju bara sååå snygggaaaaa (;


När jag återställt mig och fattat vad som hänt så börjar jag ju självklart att skratta, även Malin, men vi traskar vidare mot Lagerlunden. Sen kommer Martyna och Paulina och senare träffar vi massa Procivitasfolk som vi sitter med. Riktigt trevligt! Senare drar vi vidare till Grace där det är fullt ös, den här gången missade vi inte det tredje dansgolvet ;p tur var det för där var det riktigt skön musik!!
Kvällen var Top Notch helt enkelt, galen och rolig :D



f.ö när jag kollade mig i speglen igår inne på lagerlunden kommer jag ihåg att jag såg att jag var lite blodig och hade skrapsår på hakan och fattade inte hur fan det kom dit. Idag kom jag på att, juste, jag ramlade ju ner från trappan på bussen igår (Y) hahah.

Idag bär det av mot den stora staden Tingsryd där det blir släktmiddag osv. Kan bli trevligt, god mat och fika kan man väl förvänta sig iaf haha (; Hoppas på att min brossa kommer iaf :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0