koort

tjaa!
Idag var en bra dag. Hade Nk på morgonen. Sen hade vi Estetisk verksamhet för första gången, verkar bli en rolig kurs, kollade på en film som lärarna spelat in och fick godis och hade trevligt! Sen hade vi en liten genomgång på Geografin sen slut.

Sen gick jag till frisören och klippte mig. Och nu är det KORT. Hatar det, vill ju ha låångt hår. Men det var det bästa att göra eftersom att det var så slitet så nu gör jag en nystart och ska ta hand om det =) Blev inte så mkt till lugg, utan typ lite halvt snelugg.. eftersom mitt hår är helt konstigt så var det bäst så. Jaja.. få ha mitt hår uppsatt tills det växt ut hah.. näe okej såå kort är det ju inte, men tycker inte jag passar så bra i kort hår..

Nu kollar jag på gårdagens Paradise Hotel, men snart börjar Mammas pojkar så då blir det att kolla på det, sen ska jag kolla på dagens Paradise!
Imorgon är jag ledig som vanligt, dock ska jag in till stan för att vi ska ha handledarmöte (PA). Känns lite onödigt att åka bara för en kvart.. menmen.

Hela gänget! Tim är ju såå söt!!! och ja.. snygg också för den delen (;
Han ser ut som en badboy men han verkar ju så gullig på dejterna ^^



En tjej ringde från EF (au pair) för en stund sen. Hon påminde om att det är info-möte på tisdag. Sen skulle hon ställa lite frågor, och en fråga som jag nästan började skratta åt var: är du helt frisk? hehe ja min humor är som det är ;p

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0