It was a f*cking dream

Är det inte bland det värsta som finns? När man vaknar och inser att det bara är en dröm? Detta hände mig idag. Men detta kändes så jävla sjukt ändå.

Jag vaknar till av att jag får sms på min mobil, men jag orkar inte kolla vad det är för nått, men efter en liten stund kollar jag ändå. Och då är det ett speciellt sms, blev så glad, visste inte vad jag skulle svara så la ner mobilen igen och la mig i sängen och tänkte lite. Kändes så sjukt, trodde aldrig det skulle hända.. men nu hade det hänt... något jag ville. Det var liksom ett kind of miracle (stavning?). Anyway, sen var det iaf som att jag drömde för då typ träffade jag personen oså..

Sen kom det tillbaka att jag låg i sängen och jag fortsatte tänka på hur sjukt det var. Jag tänkte att det är för bra för att vara sant. Sen fick jag en konstig känsla av att: näe det kan fan inte vara sant, samtidigt som jag tänkte: jomen jag läste ju sms:et nyss, det är sant, det har hänt! Men ändå hade jag någon konstig känsla så bestämde mig för att kolla mobilen...

SMS från VILA- julskyltningsrea blablabla.

Like a dream, you've been there before, now it's gone, but you wanna have it back.


Fan. det var inte sant. det var verkligen bara en dröm.
Seriöst, på mindre än en kvart hann jag drömma så mkt som kändes så sjukt verkligt. Har nog aldrig drömt något som känts så verkligt innan. Jag var verkligen glad när jag låg och halvsov, för det kändes verkligen som att jag halvsov och att jag hade satt mig upp i sängen och kollat mobilen, jag kommer tillomed ihåg att jag såg ordagrant vad som stod i sms:et. Dock var det som att personen varit bra jävla full när den skrev, för det var lite svårt att förstå sammanhanget, men jag förståd ju iaf innebörden.

MEN nu var det ju bara en hopplös dröm. Men det är väl så det är, sånt händer bara i drömmar... kanske filmer också.. men aldrig i verkligheten, aldrig för mig.

Kommentarer
Postat av: Raisa

shit :S genom vilken sida?? är flyg o så inräknat lr? JÄVLA BALLET VAD BILIGT ÄNYWEI

2009-11-29 @ 22:01:17
URL: http://raisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0