Ibland blir man förvånad

Blev riktigt förvånad idag när jag satt och kollade på tv och slog över till ztv och såg en tjej som liknade Gossip Girls-Blair (Leighton Meester) i en musikvideo. Väntade för att se om det var hon, och mycket riktigt, det vare! Visste inte att hon höll på med musik. Men låten var faktiskt bra. Många kända skådespelare verkar tro att bara för dom är bra på filmduken så är de bra på att sjunga med... men många misslyckas.. tycker jag.

Här är musikvideon, som hon gör med Copra Starship som f.ö också är en ganska bra band :)

Kommentarer
Postat av: mathilda :*

men vafan har jag glömt visa dig den låten? fan dum jag är :P tänkte att du skulle bli värsta glad eftersom att det var cobra starship också :)

2009-11-27 @ 20:16:22

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0