Helgens inköp

Tjaa!
Var en chill dag i skolan, dock sjukt trött, kändes som ögonen skulle svullna ihop av trötthet :p
Satt kvar i skolan ett tag med Mathilda för att kolla flyg och hotell till den kommande Barcelona/Lloret de Mar-resan. Fyfan vad grejt det kommer bli. Men vi måste boka biljetter och allt very snaart!

Inköpen

Klänningen är köpt på H&M
Strumpbyxorna är köpta på BikBok
Trosor och Pannband är köpta på Cubus

Kofta köpt på H&M

Ja, det var helgens inköp + att jag köpte balsam och hårinpackning också!

Jag känner att jag borde ta tag i mitt liv, har blivit så sjukt skoltrött och orkar aldrig göra något känns det som. Jag har bestämt mig för fixa en "att göra-lista" så jag kan ha lite koll på allt.. så får vi vad som görs! Ikväll blir det Paradise hotel igen... men först - Ullared ;p

f.ö måste jag klippa mig. Jag måste verkligen få bort det slitna och sedan börja äta B-vitamin som tydligen ska stärka hår och naglar.. och så ska jag verkligen ta hand om mitt hår. Jag vill ha så långt och fint hår jag hade i 9:an!

Hade ju inte tackat nej till att få tillbaka detta håret!!!
Längden, kvalitén och tjocklecken, perfekt!
Skolavslutningen i 9:an.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0