Götet

Tjao!
Idag var det Göteborg som gällde. Var längesen jag gick upp så tidigt som 20 över 6!! Åkte som tur var med mamma in så slapp bussen! Åkte med buss i 3 timmar upp till Gbg. Var först på en mässa där man fick massa info om allt ifrån att plugga vidare till att jobba utomlands osv. vilket jag är intresserad av!

Sen gick vi till universeum. Jag hade valt regnskogen så man gick i grupper och fick titta på massa djur osv. Sen gick vi till ett rum där det fanns massa fiskar.. så passade på att ta lite coola kort (;

Lite trevliga bilder (:


Efter det skulle vi på något sätt ta oss till stan. När vi väl hittat en buss så visste vi inte att man behövde biljett så fick gå in på pressbyrån och köpa en för 19:- ... det tog 8 minuter att åka.. lika dyrt som att åka Rottne-Växjö vilket tar 30 min!! Sen letade vi efter matställe.. men slutade på Mc Donalds... enkelt, smidigt och billigt! Sen gick vi in på HM, köpte en kofta. Sen åkte vi tillbaka och letade upp bussen som skulle ta oss hem.

Lite coola fiskar (;


Nu när jag kom hem åt jag en del av pizzan som pappa varit så snäll att köpa hem till mig (: Sen har jag fixat en grejj till imon också! Ser verkligen fram emot morgondagen!!!

Oså två av mina favoritbilder,
Grymt fint måste jag säga!


Nu ska jag sova. god natt!

Kommentarer
Postat av: Maje

Åhhh, fiskarna från Thailand =) Hoppas vi får se dem snart igen.... KRAM o ha det så kul ikväll, jag ska ta hand om din mamma o pappa =)

2009-11-14 @ 12:57:22
URL: http://majestyle.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0