got a present

Tjao!
Igår på eftermiddagen/kvällen kom Erika hit en sväng. Vi drack varm choklad och pratade och så fick jag min present! Fick ett album där hon hade satt in massa bilder och skrivit, väldigt fin var den måste jag säga. Verkligen en bra present, kul med sånt man kan kolla tillbaka och minnas de gamla "goa" tiderna, och även endel bilder som ingen borde se fanns med, grymt fula haha ;D tacktack!!!

Den fina presenten! <3



Idag hade vi 3 lektioner i skolan, inga ansträngande om man säger så! Och så pratade jag med min geografi-lärare, och så snäll, jag slipper göra omprov utan ska bara göra två uppgifter hemma istället och lämna in.. när jag känner för det :)

Idag hade vi studentmössprovning, köpte till ett champange-glad, visselpipa och kapsylöppnare också, det hela gick på c:a 650:- inte alls så farligt som jag trodde (; Jaa, nu närmar det sig, fan vad sjukt det kommer kännas!!

Nu kollar jag på Mammas pojkar, såklart! såå see you later!

Kommentarer
Postat av: Leila

mitt blev typ 800 haha xD

2009-11-06 @ 14:01:11
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0